zondag 25 maart 2012

Kennismaking

Kennismaking

Dit is een blog over geleidehonden, in het bijzonder over geleidehond Mees.
Mees is pas begonnen aan zijn loopbaan, een kersverse geleidehond.
Ik ben Lotte Bloemendaal, vanaf geboorte bijna blind en Mees is mijn zesde geleidehond. Hij is opgeleid bij Desudo Blindengeleidehondenschool in Lelystad. Ik ben echter niet alleen klant bij deze school, sinds februari 2004 werk ik er ook. Daarom vindt u deze blog op de website van Desudo, http://www.desudo.nl/.

Aan de hand van de belevenissen van Meesen mijzelf, vertel ik u over mijn leven met een geleidehond en over geleidehonden in het algemeen; Over de weg die wij gaan om een goed samenwerkend team te worden, over de liefde, het plezier, de vermoeidheid, de onzekerheid, de frustratie en de overwinningen die daarbij horen.
Het begint met de aflevering van Mees. De stukjes lijken niet gelijk te lopen met de dagen van de aflevering, maar dat komt omdat ze er achter elkaar opgezet zijn. Tijdens de aflevering was deze blog er nog niet en heb ik de verslagjes eerst geschreven op een facebookpagina van stichting Desudo Blindengeleidehonden, de stichting die de school financieel ondersteunt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten