vrijdag 17 augustus 2012

Mees leert namen

Ik leer Mees de namen van zijn speelgoed. Ik ben begonnen met de kip, het kussen en de bal. Ik gooi ze op de grond zodat hij het kan zien en zeg de naam erbij.
Ik vraag hem ze te brengen, noem de naam en wijs aan waar het ligt. Ik was echt verbaasd! Ik vroeg hem de kip te brengen, die lag in de bijkeuken. In de gang lag de bal. Hij rende eerst naar de gang, maar draaide om naar de bijkeuken om de kip te pakken, hij snapt dus echt wat ik bedoel! Geweldig!

Maar momenteel is het veel te warm. Nu laat ik hem een speeltje uit een emmer water halen. Op www.hersenwerkvoorhonden vind je leuke tips voor spelletjes.


1 opmerking:

  1. Mees is een slimme hond.
    Bedankt voor de link naar Hersenwerk hond.
    Je hebt alleen vergeten punt nl er achter te zetten.
    Leuke site.

    Groetjes van Hinke

    BeantwoordenVerwijderen